whääääää

trååååk ingen sol elr ingen sol där jag vill sitta ialf xd
nuuu fick man besök av pernilla fast nu sprang hon upp till jocke ETT SNABBT BESÖK
höhöhö jaaah sitter fortfarande och chattar med maaaalin
knaaaas
hipphopp tralalalaaaa
vad hände med musiken jo jag sänkte den för jag orka inte fixa musiken ;d
höhöhö
chill elr JAAAA
FAAN JAG E SUGEN PÅ MAT
orkar inte fixa jag kan be jocka fixa en macka elr njaaa
om jag kan jag kaaaan öhhh
jaaag vet inte men nu slog på musik på datan höhöhöhöhö
de tänkte jag inte på innan
inann lyssnade jag på radio DET SÖG seriöst xd
men men malin ska dra snart ... CP sooooleeeen försvann igen blääääääääääää
HEJDÅÅÅÅ heheheheh
elr

dääär har vi fjoortis jocke xd ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0